Lai izmantotu preču atgriešanas tiesības, Pircējam saskaņā ar internetveikala noteikumiem un spēkā esošajiem tiesību aktiem jāatsakās no preču pirkuma un pārdošanas līguma:
8.1. Pircējam nav tiesību atteikties no pirkuma un pārdošanas līguma un atgriezt Pārdevējam šādas preces:
8.1.1. Kvalitatīvi pārtikas produkti, tostarp uztura bagātinātāji;
8.1.2. Kvalitatīvas preces, kuras Pircējs ir lietojis, bojājis, vai kuru iepakojums ir bojāts, vai kuru preču komerciālais izskats ir zaudēts citas darbības rezultātā, kā arī preces, kurām trūkst daļu (piemēram, nav dažu sastāvdaļu, bojāts iepakojums, nav lietošanas instrukcijas vai garantijas grāmatiņas, ja tāda tika izdota, u.tml.). ;
8.1.3. Citas Preces, kuras Pārdevējs ir tiesīgs nepieņemt, ievērojot piemērojamos tiesību aktus.
8.2. Preces tiek uzskatītas par nekvalitatīvām, ja tām ir beidzies derīguma termiņš, to sastāvā ir ar tiesību aktiem aizliegtas sastāvdaļas, ja neatbilstošu glabāšanas apstākļu dēļ līdz to transportēšanai vai nodošanai Pircējam ir mainījusies Preču konsistence vai citas būtiskas īpašības, ja Preces ir mehāniski bojātas, bojāts to iepakojums vai konstatēti citi Preču kvalitātes trūkumi. Preces, kurām ir derīguma termiņš, Interneta veikalā tiek pārdotas ar ne īsāku kā 3 (trīs) mēnešu derīguma termiņu, izņemot gadījumus, kad Interneta veikalā ir skaidri norādīts, ka konkrētajai Precei derīguma termiņš ir īsāks.
8.3. Pircējam ir tiesības atgriezt Pārdevējam Interneta veikalā pasūtītās vai pirktās preces, kuras nav minētas Noteikumu 8.1. punktā, attiecīgi atsakot līgumu par preču pirkšanu visām vai daļai pasūtītajām precēm. Lai izmantotu šīs tiesības, Pircējam ir jāpaziņo par atteikšanos no Preču pirkšanas un pārdošanas līguma:
8.3.1. paziņot Pārdevējam par atteikšanos no Līguma uz Pārdevēja e-pasta adresi info@mrbiceps.lv ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc Preču piegādes dienas Pircējam, iesniedzot brīvas formas parakstītu pieprasījumu vai aizpildītu veidlapu, kurā norādīts Pircēja lēmums atteikties no Līguma; un
8.3.2. ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad saņemts Pārdevēja paziņojums par atteikšanos no līguma, kā noteikts Noteikumu 8.3.1. punktā, nodot Preci Pārdevējam kopā ar Preces iegādes dokumentu (maksājuma uzdevuma un/vai PVN rēķina kopiju) un citiem attiecīgiem dokumentiem (piemēram, pēcpārdošanas servisa grāmatiņu), ja tādi ir, šo Noteikumu 8.7. punktā noteiktajā kārtībā.
8.4. Pircējiem garantija ir nodrošināta likuma ietvaros. Ja uz Precēm attiecas ražotāja (komerciālā) garantija, Precēm pievieno pilnu rakstisku informāciju par garantijas noteikumiem un nosacījumiem.
8.5. Kvalitatīvām precēm, kas tiek atgrieztas vai apmainītas, jābūt derīgām atkārtotai pārdošanai - neatvērtām, nebojātām, nezaudējušām nelietotas, jaunas preces izskatu (nedrīkst būt noņemtas etiķetes un aizsargplēves, tām jābūt neskartām u. tml.) un nelietotām. Preces jāatgriež oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tās saņemtas, pievienojot iegādes dokumentu, garantijas karti (ja tāda ir izniegta), lietošanas instrukciju un citus piederumus. Ja Prece nav pilnībā komplektēta, ir bojāta, netīra vai nav pienācīgi iepakota, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Preci, tās neapmainīt un neatmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudu.
8.6. Tiesības atgriezt kvalitatīvu preci saskaņā ar Noteikumu 7.3. punktu var izmantot tikai Pircējs, kurš ir atzīts par patērētāju tiesību aktos, t.i., persona, kas preces iegādājas un izmanto personīgiem, ģimenes vai mājsaimniecības mērķiem, kas nav saistīti ar uzņēmējdarbību vai profesionālu darbību.
8.7. Nekvalitatīvas preces tiek mainītas vai atgrieztas saskaņā ar šiem Noteikumiem un spēkā esošajiem tiesību aktiem preču iegādes brīdī.
8.8. Preču atgriešanas noteikumi tiek saskaņoti ar Pircēju individuāli, sazinoties ar Pārdevēju pa e-pastu info@mrbiceps.lv vai pa tālruni +371 63 898 806.
8.9. Preču atgriešanas gadījumā Pārdevējs 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preču atgriešanas dienas atgriež Pircējam par precēm samaksāto naudu, pārskaitot to uz pircēja norādīto bankas kontu, ja vien Pārdevējs un Pircējs nevienojas par citu atlīdzības veidu, kurš ir pieņemams Pircējam (piemēram, lojalitātes punkti). Gadījumā, ja preces jau ir nosūtītas Pircējam, bet tiek atgrieztas, pirms tās nonāk pie Pircēja (piemēram, sūtījums tiek nosūtīts atpakaļ no pakomāta vai kurjera termināļa), Pircējam netiek atgriezta iepakojuma maksa, un ar atgriešanu saistītās izmaksas (kas parasti atbilst Pircēja apmaksātajām piegādes izmaksām) sedz pats Pircējs.