Lojalitātes programma

Iepērcies, krāj un saņem vairāk!

Pievienojies mūsu lojalitātes programmai “MrBiceps eiro” un saņem* 5% MrBiceps eiro no katra pasūtījuma.
Krāj MrBiceps eiro un apmaini tos pret papildu atlaidi līdz pat 20%!
Izbaudi īpašos piedāvājumus, dāvanas un akcijas, kas pieejamas tikai dalībniekiem.

*MrBiceps eiro tiek piešķirti 14 dienas pēc pilnībā pabeigta pasūtījuma.

 

Lojalitātes programma tika uzsākta 2025. gada 25. septembrī.

Lojalitātes programmas noteikumi tika atjaunoti 2025. gada 13. novembrī.

LOJALITĀTES PROGRAMMAS "MRBICEPS EIRO” NOTEIKUMI

  1. PAMATJĒDZIENI

1.1. Interneta veikals – elektroniskais veikals "MrBiceps", kas ir pieejams interneta veikalā www.mrbiceps.lv.

1.2. Preces – uztura bagātinātāji, pārtikas produkti, sporta aprīkojums, aksesuāri un citas preces, kas tiek pārdotas Interneta veikalā.

1.3. Noteikumi – Interneta veikala lietošanas noteikumi (www.mrbiceps.lv).

1.3. Pircējs – kā noteikts Noteikumu 1. nodaļā „Pamatjēdzieni“;

1.4. Pārdevējs – kā definēts Noteikumu 1. nodaļā „Pamatjēdzieni“;

1.5. Konts  – Pircēja reģistrācija Interneta veikalā rezultāts ir digitālā vide – Pircēja konts un datu konts (angļu val.: account), kurā tiek glabāti visi Pircēja personas un citi dati, viņa pirkumu vēsture, iestatījumi, piekrišanas un visa cita ar Pircēju saistītā informācija.

1.6. Lojalitātes programma – Pārdevēja pārvaldīta programma "MrBiceps eiro”, kas piedāvā papildu atlaides un citas priekšrocības pircējiem Interneta veikalā.

1.7. Lojalitātes programmas noteikumi – noteikumi, kas nosaka Lojalitātes programmas "MrBiceps eiro” nosacījumus un dalības kārtību.

1.8. MrBiceps eiro – mērvienība, kas nosaka un pārvalda vienu no Lojalitātes programmas priekšrocībām - kumulatīvo atlaidi.

1.9. Privātuma politika – MB Biceps privātuma politika, kur noteikta Pircēju datu apstrāde. Privātuma politika ir pieejama tiešsaistē www.mrbiceps.lv.

1.10. Pasūtījums – Pircēja sniegtais pasūtījums Interneta veikalā Preču iegādei.

1.11. Lojalitātes programmas dalībnieks – Apstiprināts Lojalitātes programmas dalībnieks (atbilst Lojalitātes programmas dalībniekiem izvirzītajām prasībām un apliecina piekrišanu piedalīties Lojalitātes programmā).

1.12. Tiešais mārketings – mārketinga informācija, reklāmas, piedāvājumi, ielūgumi utt., kas personai tiek sniegta, izmantojot tiešo saziņu (e-pastu, pastu, SMS, zvanu vai citu tiešo saziņu).

1.13. Akcija – Interneta veikala komerciāls mārketinga piedāvājums Pircējiem iegādāties noteiktas Preces vai pakalpojumus izdevīgākos nosacījumos nekā parasti (piemēram, dažādas atlaides, papildus atlaides ar atlaižu kodiem, apjoma atlaides "divi par vienu cenu", dāvanas vai īpašas atlaides, pērkot noteiktas preces un/vai pērkot par noteiktu summu, ātrāka vai bezmaksas piegāde un citas priekšrocības).

  1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

2.1. Šie Lojalitātes programmas noteikumi nosaka vispārējos nosacījumus dalībai programmā. Attiecības, kuras šie Lojalitātes programmas noteikumi nereglamentē vai reglamentē tikai daļēji, regulē Noteikumi, Privātuma politika un Latvijas Republikas tiesību akti, kā arī komerciālo vai mārketinga akciju, kampaņu nosacījumi, kuros Lojalitātes programmas dalībniekiem tiek piedāvātas papildu priekšrocības

2.2. Lojalitātes programmā piedalīties un izmantot tās priekšrocības (papildu atlaides, dāvanas un citus piedāvājumus) var tikai Interneta veikalā Kontu izveidojuši Pircēji un personas, kas sniegušas attiecīgo piekrišanu – Lojalitātes programmas dalībnieki.

  1. KĻŪŠANA PAR LOJALITĀTES PROGRAMMAS DALĪBNIEKU

3.1. Dalībnieki var būt fiziskas un juridiskas personas, kas atbilst Pircēja definīcijai noteikumos.

3.2. Lojalitātes programmā var piedalīties persona, ja:

3.2.1. persona ir Pircējs - persona ir izveidojusi derīgu Kontu Interneta veikalā;

3.2.2. persona piekrīt saņemt Tiešā mārketinga paziņojumus, izmantojot vismaz vienu metodi (e-pastu un/vai SMS) - savā Kontā ir apstiprinājusi derīgu piekrišanu Tiešajam mārketingam un norādījusi vismaz vienu paziņojumu nosūtīšanas metodi.

3.2.3. persona ir iepazinusies ar Lojalitātes programmas noteikumiem un piekrīt dalībai Lojalitātes programmā - persona savā Kontā ir sniegusi derīgu piekrišanu dalībai Lojalitātes programmā.

3.3. Var apstiprināt piekrišanu un kļūt par dalībnieku:

a) reģistrējoties Interneta veikalā (kļūstot par Pircēju), apstiprinot attiecīgās piekrišanas;

b) pieslēdzoties savam kontam un apstiprinot attiecīgās piekrišanas;

c) zvanot uz Interneta veikala klientu apkalpošanas numuru (sarunas var tikt ierakstītas), skaidri sniedzot pieprasītos personas datus, atbildot uz jautājumiem un skaidri apstiprinot savas piekrišanas. Pamatojoties uz to, Pircēja sniegtie dati un apstiprinājumi tiks fiksēti Interneta veikala sistēmās, kļūs spēkā esoši un būs pieejami Pircēja Kontā.

3.4. Lojalitātes programmas dalībniekam jāaizsargā sava konta piekļuves dati un nedrīkst tos atklāt neatļautām trešajām personām.

3.5. Lojalitātes programmā iesaistīto pircēju personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Privātuma politikas noteikumiem.

  1. PAPILDU AKCIJAS (ATLAIDES, DĀVANAS UN CITAS PRIEKŠROCĪBAS)

4.1. Lai gan interneta veikals piedāvā regulāras akcijas visiem Pircējiem, Lojalitātes programmas dalībniekiem var tikt piemērotas arī papildu atlaides, dāvanas un citas priekšrocības, kas ir spēkā tikai šiem dalībniekiem.

4.2. Papildu akcijas lojalitātes programmas dalībniekiem var būt kombinējamas ar regulārām akcijām vai aizstāt tās. Tas ir atkarīgs no konkrētās akcijas noteikumiem (noteikumi var paredzēt, vai akcijas atlaide vai cits piedāvājums var tikt kombinēts ar citām akcijām vai nē).

4.3. Informācija par to, kurai Precei vai kādam pirkumam attiecas papildu akcijas, kas īpaši paredzētas Lojalitātes programmas dalībniekiem, tiek sniegta Elektroniskajā veikalā, akcijā piedalīto preču lapās, Preču kategoriju un citās saistītajās lapās esošajos preču sarakstos vai akciju aprakstos, akciju informatīvajās lapās, reklāmas banneros, akciju reklāmās iekšējos (jaunumi e-pastā, SMS ziņas, informācija Elektroniskajā veikalā, Kontā, mutiski konsultāciju laikā un citos veidos) un ārējos (sociālie tīkli, interneta portāli, televīzija, radio un citi informācijas kanāli) informācijas kanālos. Reklāmā parasti tiek ietverti Akcijas galvenie nosacījumi, taču visa detalizētā informācija tiek sniegta Interneta veikalā.

4.4. Papildu akcijas, kas paredzētas Lojalitātes programmas dalībniekiem, kā arī tajās piedalītās Preces reklāmās vai citā informācijā apzīmē ar īpašiem simboliem, kuru nozīme ir skaidrota Interneta veikalā publiski pieejamajā informācijā..

  1. PAPILDU ATLAIDE UZKRĀTAJIEM MRBICEPS EIRO

5.1. MrBiceps eiro interneta veikalā var saņemt tikai Pircēji, kas piedalās Lojalitātes programmā. Uzkrātos MrBiceps eiro viņi var apskatīt savā Kontā un izmantot – apmainīt pret papildu atlaidi pirkumam (iepirkumu grozam).

5.2. Viena MrBiceps eiro (1 gab.) vērtība ir 1 € (ieskaitot PVN). Šajā proporcijā MrBiceps eiro tiek aprēķināti gan tad, kad tie tiek piešķirti, gan tad, kad tie tiek izmantoti - apmainot tos pret papildu atlaidi.

MrBiceps eiro saņemšana

5.3. MrBiceps eiro tiek piešķirti tikai Pircējiem, kas piedalās Lojalitātes programmā, kā atlīdzība par jebkuru Preču pasūtījumu Interneta veikalā. MrBiceps eiro var tikt piešķirti arī, izmantojot īpašos piedāvājumus vai Akcijas, kā dāvana noteiktos gadījumos vai kā kompensācija.

5.4. MrBiceps eiro tiek piešķirti automātiski saskaņā ar 5.7. punktā noteiktajiem nosacījumiem, un to daudzums / vērtība veido 5 (piecus) procentus no Preču summas.

5.6. Pircējam piešķirtie MrBiceps eiro tiek ieskaitīti un pārvaldīti īpašā MrBiceps eiro kontā. Kontā ir sniegta informācija par MrBiceps eiro saņemšanu, to derīgumu, izmantošanu un citām saistītām detaļām.

5.7. MrBiceps eiro par Pirkumu tiek ieskaitīti Pircēja MrBiceps eiro kontā 14 kalendāro dienu laikā no brīža, kad pasūtījums ir pilnībā izpildīts (tā statuss ir "Saņemts" vai "Piegādāts"). Šos punktus Pircējs var izmantot nākamajam pirkumam.

MrBiceps eiro izmantošana

5.9. Lojalitātes programmas dalībnieki, iepērkoties Elektroniskajā veikalā, var savus uzkrātos MrBiceps eiro apmainīt pret papildus atlaidi pirkumam, kas var sasniegt līdz 20 (divdesmit) procentiem no pirkuma summas. Maksimālais MrBiceps eiro skaits, kuru iespējams izmantot, tiek automātiski aprēķināts un parādīts Pircējam pirms Pirkuma apmaksas.

5.10. Papildu atlaide, ko nodrošina MrBiceps eiro, neattiecas uz piegādes un iepakošanas pakalpojumiem, t.i., Pircējam jebkurā gadījumā būs jāapmaksā visas iegādāto Preču piegādes un iepakošanas izmaksas.

5.11. MrBiceps eiro nevar izmantot jau samaksātam pirkumam (lai saņemtu papildu atlaidi).

5.12. Ja pirkums, kuram tika izmantoti MrBiceps eiro, jebkura iemesla dēļ tiek atcelts (piemēram, pirkums netika apmaksāts, pirkums netika saņemts, pirkums tika atgriezts utt.), MrBiceps eiro tiek atgriezti Pircējam.

5.13. Izmantotie MrBiceps eiro tiek atskaitīti no Pircēja MrBiceps eiro konta, un attiecīgi samazinās MrBiceps eiro atlikums.

5.14. Izmantojot MrBiceps eiro, vispirms tiek izmantoti agrākie (vecākie) MrBiceps eiro, kas Pircējam ir derīgi, un pēc tam jaunākie MrBiceps eiro.

5.15. MrBiceps eiro nevar apmainīt pret naudu, Precēm vai citām materiālām vērtībām. MrBiceps eiro var izmantot tikai papildu atlaides saņemšanai.

MrBiceps eiro derīguma termiņš

5.16. Pircējam piešķirtie MrBiceps eiro ir derīgi 90 kalendārās dienas, un šo laiku tos var izmantot papildu atlaides saņemšanai.

5.17. MrBiceps eiro, kas netiek izmantoti derīguma termiņa laikā, tiek anulēti un atskaitīti no MrBiceps eiro konta. Tādējādi samazinās MrBiceps eiro atlikums.

5.18. Ja pircējs atsauc savu piekrišanu izmantot interneta veikalu un slēdz kontu, visi viņa uzkrātie un derīgie MrBiceps eiro tiek anulēti. MrBiceps eiro konts tiek slēgts, un visa informācija tiek izdzēsta saskaņā ar Privātuma politikā noteikto kārtību.

  1. PERSONĪGIE PIEDĀVĀJUMI

6.1. Lojalitātes programmas dalībnieki, kas apstiprinājuši savu piekrišanu personalizētiem piedāvājumiem un profilēšanai savā Kontā vai citā veidā, var saņemt īpašus piedāvājumus, kas sniedz personalizētas atlaides, dāvanas, Akcijas un citas papildu priekšrocības.

6.2. Apstiprinot piekrišanu Personīgajiem piedāvājumiem un profilēšanai, Interneta veikals, lai atlasītu visaktuālākos un noderīgākos piedāvājumus, analizēs pieejamos Pircēja datus, pamatojoties uz saņemto informāciju atlasīs piemērotākos piedāvājumus un spēkā esošās Akcijas, veidos individuālus piedāvājumus un Akcijas, informēs Pircēju ar tiešā mārketinga līdzekļiem, Pircēja izvēlētajos veidos (pa e-pastu, SMS ziņā u. c.).

6.3. Pircējam paredzētie personīgie piedāvājumi un Akcijas ir konfidenciāla, tieši Pircējam adresēta informācija. Pircējs tos var izmantot, piesakoties savā Kontā.

6.4. Personīgo piedāvājumu izpaušana trešajām personām vai atklātībā ir aizliegta un var tikt uzskatīta par negodprātīgu darbību.

  1. LOJALITĀTES PROGRAMMAS DALĪBAS PĀRTRAUKŠANA

7.1. Dalība lojalitātes programmā tiek pārtraukta šādos gadījumos:

a) ja Lojalitātes programmas dalībnieks atsauc (atsauc) savu piekrišanu dalībai Lojalitātes programmā, viņš/viņa veic attiecīgas darbības Kontā, par savu lēmumu informējot Klientu apkalpošanas speciālistus pa tālruni, e-pastu vai citā veidā.

b) Kad Lojalitātes programmas dalībnieks atsauc (anulē) savu sniegto piekrišanu tiešajam mārketingam vismaz vienā kanālā (dalības Lojalitātes programmā nosacījums ir piekrišana tiešajam mārketingam), viņš veic attiecīgas darbības savā Kontā vai par šo lēmumu informē klientu apkalpošanas speciālistus pa tālruni, e-pastā vai citā paredzētajā veidā.

d) Lojalitātes programmas dalībniekam atsaucot savu piekrišanu izmantot Elektronisko veikalu un/vai atsaucot pilnvarojumu pārvaldīt personas datus, kā noteikts Privātuma politikā – veicot attiecīgās darbības Kontā un paziņojot par savu lēmumu klientu apkalpošanas speciālistiem pa tālruni, e-pastu vai citā noteiktā veidā.

e) Interneta veikalam vienpusēji atsaucot iespēju piedalīties Lojalitātes programmā Pircēja ļaunprātīgas un/vai kaitīgas rīcības un/vai Lojalitātes programmas noteikumu neievērošanas dēļ.

f) Interneta veikalam vienpusēji mainot Lojalitātes programmas dalības nosacījumus būtiski vai pārtraucot Lojalitātes programmas īstenošanu.

7.2. Pārtraucot reģistrāciju Lojalitātes programmā, pircējam vēlāk ir iespēja reģistrēties atkārtoti, ja vien izslēgšana nav saistīta ar ļaunprātīgiem nodarījumiem vai noteikumu pārkāpumiem.

  1. NOSLĒGUMA NOTEIKUMI

8.1. Šie Lojalitātes programmas noteikumi sagatavoti atbilstoši Latvijas Republikas tiesību aktiem. Uz Lojalitātes programmas regulētajām attiecībām attiecas Latvijas Republikas likumi, izņemot gadījumus, kad piemērojami starptautiskie noteikumi. 593/2008 par tiesību aktiem, kas piemērojami līgumsaistībām (Roma I), 6. panta 2. punktu un Pircēja pastāvīgās dzīvesvietas valsts tiesību aktu obligātos (imperatīvos) patērētāju aizsardzības noteikumus, var piemērot citas valsts tiesību aktus.

8.2. Visi strīdi par Lojalitātes programmu starp Pircēju un Pārdevēju tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās neizdodas, strīdi tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.

8.3. Pārdevējam ir tiesības mainīt Lojalitātes programmas noteikumus. Lojalitātes programmas noteikumu grozījumi stājas spēkā pēc to publicēšanas Tiešsaistes veikalā un attiecas tikai uz Klienta veiktajiem Pasūtījumiem, kamēr ir spēkā Lojalitātes programmas noteikumi saskaņā ar to aktuālo redakciju. Pārdevējs informēs Pircēju par izmaiņām Lojalitātes programmas noteikumos, nosūtot e-pastu un/vai sniedzot informāciju Kontā. Ja Pircējs jebkādā veidā izmanto Interneta veikalu pēc Lojalitātes programmas noteikumu izmaiņu publicēšanas, tiek uzskatīts, ka Pircējs ir piekritis visām izmaiņām Lojalitātes programmas noteikumos. Aktuālo lojalitātes programmas noteikumu versiju var atrast interneta veikalā www.mrbiceps.lv un, ja nepieciešams, lejupielādēt.